חיפוש באתר

נהלי ליגת הכדורגל של אלפי מנשה

משחקי הליגה נועדו להנאתכם.

החוקה והנהלים מתבססים על חוקת משחקי הכדורגל אם זה כדורגל 11 על 11 ו/או קט רגל וכו'.

אצלינו אין מקום לאלימות, לא אלימות מילולית, לא אלימות פיזית, אנו לא נהסס להרחיק שחקן או קבוצה במקרים שכאלו. כולנו אוהבים ומכירים את המשחק, כולנו על דופק 200 בזמן המשחק, אז..... לא למהר לשחרר את הלשון ו/או חס וחלילה גם משהו אחר כלפי שחקן אחר!

 

להלן מספר חוקים / נהלים:

משך זמן משחק ומספר שחקנים: בכל קבוצה שוער + 5 שחקני שדה ושחקן מחליף, אין הגבלה על חילופים בהתאם לנוהל חילופים משך המשחק הוא 12 דקות כל מחצית, ללא תוספת זמן. זמן יתווסף רק במקרים חריגים של פציעה, כדור שעף רחוק וכו'.

התחלה וחידוש משחק: לפני המשחק הקבוצות יערכו הגרלה המנצחת תבחר כדור או שער כמו במשחק אמיתי. התחלת משחק מקו האמצע, מנקודת האמצע המשוערת, חידוש משחק: מקרן–ברגל, מכדור שוער–ברגל בלבד מכל מקום בתוך רחבת השער, מכדור חוץ–ברגל בלבד. לאחר הבקעת שער–מקו האמצע

רחבת השער: אינה מסומנת כעת, גודל הרחבה הוא כ- 7 מטר מכל קורה ו-7 מטר קדימה.

החלפות שחקנים: ניתן לבצע רק בעצירת משחק, ולפני חידושו. כלומר לאחר הבקעת שער, לאחר שכדור יוצא מתחומי המגרש. שחקן יכול לצאת מכל מקום.

שוער: השוער לא יזוהה כמו במשחק רגיל, אלא אולי עם כפפות, כל קבוצה תצהיר מי השוער שלה. החזרת כדור לשוער משחקן בקבוצה שלו לפי חוקת הכדורגל – לשוער אסור לתפוס / לנגוע ביד ואם יגע ביד בעיטת חופשית לא ישירה לקבוצה היריבה.

עבירות: לפי חוקת הכדורגל. אין בעיטות ישירות מלבד בעיטת פנדל בלבד.
פנדל: נקודת הפנדל היא כ- 8 מטר מהשער, לפני ביצוע הבעיטה, כל השחקנים לפחות 3 מטר מהבועט . מהכדור וכמובן מחוץ לרחבת השער. נבקש להיות סובלניים בנוגע לעבירות / נגיעות יד ברחבה כל עוד הרחבה אינה מסומנת.
בגודל: כל נגיעת יד ברחבה היא פנדל, אין דבר כזה הכדור שיחק ביד וכו כו'....... עליכם להימנע מלגעת בכדור ברחבה. העבירות הנ"ל העונש עליהן הוא הוצאה החוצה ל- 2 דקות, כפל עבירה כזו – הרחקת שחקן מהמשחק. בכל מקרה שבו שחקן מוצא החוצה לא ייכנס במקומו מחליף.

- מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער (לדוגמא שחקן פורץ לבד מול שוער ושחקן הגנה מכשיל אותו או לדוגמא שחקן עובר את השוער והשוער מכשיל אותו, שוער שנוגע ביד מחוץ לרחבה ומונע שער או מצב להבקעת שער)
- נגיעת יד של שחקן שדה שמונעת שער ו/או מונעת מכדור להגיע לשחקן התקפה שנמצא במצב להבקעת שער.
- עבירה אגרסיבית חמורה (לרבות גליץ')

עבירות אלימות/אלימות מילולית: שחקן שמעורב באלימות מילולית, לרבות קללות / העלבות, אלימות פיזית, יורחק במיידי מהמשחק ולא ייכנס במקומות שחקן מחליף.

 

חברים - אנחנו באים לשחק ולהנות – לכן - משאירים את האלימות מחוץ למגרש, מחוץ למשחק

 

מתנסנט חוגים הצהרת נגישות